Miesięcznik Forbes w styczniowym numerze 2018 opublikował artykuł omawiający rynek kosmetyków w Polsce, w szczególności dyskusję na temat perspektyw dla drugiego pokolenia kosmetycznych strat-upów. Nasz Partner Tomasz Pasiewicz wypowiedział się jako jeden z komentatorów w dyskusji:

„- Ta branża będzie musiała się uporządkować i skonsolidować, bo marek jest w tej chwili za dużo. Półki supermarketów nie są z gumy, a jeśli któraś z nisz obstawianych przez początkujące spółki okaże się rzeczywiście ciekawa, koncerny też będą się starały szybko ją zagospodarować – studzi entuzjazm Tomasz Pasiewicz, szef butiku inwestycyjnego Saski Partners.”

Cały artykuł można przeczytać w styczniowym wydaniu Forbes.

Stosujemy pliki cookies, aby poprawić jakość korzystania z serwisu. more information

Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych serwisu, a szczególnie poprawy jakości korzystania z serwisu. Umożliwienie zapisywania cookies nie jest konieczne do używania serwisu. Uzytkownik może zablokować korzystanie z cookies, strona internetowa może wtedy jednak nie działać prawidłowo.

Close