Miesięcznik Forbes w styczniowym numerze 2018 opublikował artykuł omawiający rynek kosmetyków w Polsce, w szczególności dyskusję na temat perspektyw dla drugiego pokolenia kosmetycznych strat-upów. Nasz Partner Tomasz Pasiewicz wypowiedział się jako jeden z komentatorów w dyskusji:

„- Ta branża będzie musiała się uporządkować i skonsolidować, bo marek jest w tej chwili za dużo. Półki supermarketów nie są z gumy, a jeśli któraś z nisz obstawianych przez początkujące spółki okaże się rzeczywiście ciekawa, koncerny też będą się starały szybko ją zagospodarować – studzi entuzjazm Tomasz Pasiewicz, szef butiku inwestycyjnego Saski Partners.”

Cały artykuł można przeczytać w styczniowym wydaniu Forbes.

We use cookies to improve the browsing experience. more information

Enabling these cookies is not strictly necessary for the website to work but it will provide you with a better browsing experience. You can delete or block these cookies, but if you do that some features of this site may not work as intended. The cookie-related information is not used to identify you personally and the pattern data is fully under our control. These cookies are not used for any purpose other than those described here.

Close