W czerwcowym wydaniu magazynu Forbes ukazał się komentarz naszego Partnera Tomasza Pasiewicza do artykułu „Nowa strategia Ursusa ma zelektryzować świat”:

„Ursus to pozytywna historia odbudowy starej marki w oparciu o produkcję i sprzedaż dość prostego sprzętu rolniczego w kraju, a także zagraniczną ekspansję m.in. do Afryki. Nie ma się co jednak łudzić, że firma o takim potencjale finansowym i technologicznym mogłaby zdobyć zauważalną pozycję na światowym rynku motoryzacyjnym. To, o jakim wyzwaniu mówimy, dobrze widać na przykładzie Tesli, w którą zainwestowano miliard dolarów. Firma Elona Muska na swój sukces pracuje od ponad 10 lat, a wciąż nie przynosi zysków.”

Komentarz Tomasza Pasiewicza można przeczytać w wydaniu 06/2017 Forbesa. Link do komentowanego artykułu: http://www.forbes.pl/nowa-strategia-ursusa-ma-zelektryzowac-swiat,artykuly,212906,1,1.html

We use cookies to improve the browsing experience. more information

Enabling these cookies is not strictly necessary for the website to work but it will provide you with a better browsing experience. You can delete or block these cookies, but if you do that some features of this site may not work as intended. The cookie-related information is not used to identify you personally and the pattern data is fully under our control. These cookies are not used for any purpose other than those described here.

Close