W czerwcowym wydaniu magazynu Forbes ukazał się komentarz naszego Partnera Tomasza Pasiewicza do artykułu „Nowa strategia Ursusa ma zelektryzować świat”:

„Ursus to pozytywna historia odbudowy starej marki w oparciu o produkcję i sprzedaż dość prostego sprzętu rolniczego w kraju, a także zagraniczną ekspansję m.in. do Afryki. Nie ma się co jednak łudzić, że firma o takim potencjale finansowym i technologicznym mogłaby zdobyć zauważalną pozycję na światowym rynku motoryzacyjnym. To, o jakim wyzwaniu mówimy, dobrze widać na przykładzie Tesli, w którą zainwestowano miliard dolarów. Firma Elona Muska na swój sukces pracuje od ponad 10 lat, a wciąż nie przynosi zysków.”

Komentarz Tomasza Pasiewicza można przeczytać w wydaniu 06/2017 Forbesa. Link do komentowanego artykułu: http://www.forbes.pl/nowa-strategia-ursusa-ma-zelektryzowac-swiat,artykuly,212906,1,1.html

Stosujemy pliki cookies, aby poprawić jakość korzystania z serwisu. more information

Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych serwisu, a szczególnie poprawy jakości korzystania z serwisu. Umożliwienie zapisywania cookies nie jest konieczne do używania serwisu. Uzytkownik może zablokować korzystanie z cookies, strona internetowa może wtedy jednak nie działać prawidłowo.

Close