W czerwcowym wydaniu magazynu Forbes ukazał się komentarz naszego Partnera Tomasza Pasiewicza do artykułu „Nowa strategia Ursusa ma zelektryzować świat”:

„Ursus to pozytywna historia odbudowy starej marki w oparciu o produkcję i sprzedaż dość prostego sprzętu rolniczego w kraju, a także zagraniczną ekspansję m.in. do Afryki. Nie ma się co jednak łudzić, że firma o takim potencjale finansowym i technologicznym mogłaby zdobyć zauważalną pozycję na światowym rynku motoryzacyjnym. To, o jakim wyzwaniu mówimy, dobrze widać na przykładzie Tesli, w którą zainwestowano miliard dolarów. Firma Elona Muska na swój sukces pracuje od ponad 10 lat, a wciąż nie przynosi zysków.”

Komentarz Tomasza Pasiewicza można przeczytać w wydaniu 06/2017 Forbesa. Link do komentowanego artykułu: http://www.forbes.pl/nowa-strategia-ursusa-ma-zelektryzowac-swiat,artykuly,212906,1,1.html